Flowwow Seller’ın yenilendiğini fark etmiş olmalısınız! Büyük bir yeniden markalaşma sürecinden geçtik, kimliğimizi güncelledik ve logomuza ile marka işaretimize birçok yeni anlam yükledik. Bu yazıda, Flowwow’un yeni özelliklerinin size daha fazla müşteri çekme ve işinizi büyütme konusunda nasıl destek olacağını açıklayacağız.

Neden Yeniden Markalaşma?

Misyonumuz, girişimcilerin tutkuyla işlerini büyütmelerine, müşterilerimizin ise kendilerine ve sevdiklerine mutluluk katmalarına yardımcı olmak. Ancak eski görsel çerçevemizin artık bizi sınırladığını hissettik.

Biz, işletmelerin müşterilere ulaşmasına yardımcı olduğumuzu, büyüme koşullarını sağladığımızı ve satıcıları ilgili bir topluluk içinde bir araya getirdiğimizi biliyorduk. Ancak, yeniden markalaşma ile yeni anlamlar ve sunduğumuz fırsatları da yansıtmanın bizim için önemli olduğunu hissettik. Güncellenen kimliğimiz, ürün çeşitliliğimizi ve benzersiz tekliflerimizi vurgulayarak, ürünlerinize olan ilgiyi artırıyor ve müşterilerinizin hayatlarında anlamlı anların bir parçası olmalarını sağlıyor.

Ve elbette, görmek inanmaktır; bu nedenle yalnızca anlatmakla kalmadık, aynı zamanda yeni markalaşmamızın neye benzediğini de gösterdik. Buradan ilham alabilir ve estetik detayları keşfedebilirsiniz.

Yeniden Markalaşma ile Hedeflediklerimiz

Yeniden markalaşma, daha etkili büyümek, hedeflerimize daha hızlı ulaşmak ve sevgiyle dolu bir iş ortamı kurmak için ele aldığımız birçok konuyu çözmemize yardımcı oldu.

  1. Ürünlerinizi Daha Görünür Hale Getirdik: Kategori sayısı aynı kaldı ancak her kategori artık daha belirgin. Böylece, mağazanızın hangi kategoriye sahip olursa olsun müşterisine ulaşma şansı daha yüksek.
  1. Daha Esnek ve Uyumlu Hale Geldik: Yeniden markalaşma sayesinde çok yönlü bir yapıya bürünüyoruz. Yeni logomuz ve görsel unsurlar, ana markamızın simgeleriyle olan uyumu korurken farklı ürün kategorilerine de adapte olabiliyor. Bu sayede satıcılarımız, müşterilerle olan bağlarını güçlendirerek işlerini daha etkili şekilde tanıtabiliyor ve sevgiyle büyüyen bir iş kurabiliyorlar.
  1. Yerel Markaları Desteklemeye Devam Ediyoruz: Özel ve ayrıcalıklı ürün arayışındaki müşteriler için özgün ürünleriniz artık daha görünür durumda. Bu da işinizin bizim desteğimizle gelişmesine ve hedeflerinize ulaşmanıza katkı sağlıyor.
  1. Değerlerimize Sadık Kaldık: Yeni logomuz, satıcılarımızın Flowwow ile birlikte geliştirdiği "sevgiyle yapılan iş" felsefemizi simgeliyor. Tekrarlanan unsurlar, satıcı topluluğumuza olan bağlılığımızı yansıtırken, yeni semboller her kategorinin önemini vurgulamamıza yardımcı oldu. Logonun çeşitlendirilebilir yapısıyla, her satıcının bu destekleyici topluluğun değerli bir parçası olduğunu vurguluyoruz.

Tüm bunlar, kendimizi diğer e-ticaret firmalarından farklılaştırmamıza ve benzersizliğimizi ve konumumuzu vurgulamamıza yardımcı oluyor.

Yapay Zeka Destekli Yaratıcılık

Yeniden markalaşma sürecinde birlikte çalıştığımız “Şuka” marka ajansının yaratıcı ekibi, yapay zekaya dayalı görseller oluşturmayı önerdi. Müşteri ilgisini çekmeye yönelik görsel bir kütüphane oluşturmak ve sürdürmek için yapay zeka araçlarından faydalanıyoruz. Bu görseller hem müşteri hem de satıcı segmentleri için ortak bir temeli paylaşıyor ancak kendi kitlelerine göre uyarlanıyor.

Sonuç

B2B ve B2C kimliğindeki ortak tanınabilir özellikler ve logonun sürekliliği, birbirinden ayrı düşünülemeyecek olan müşteriler ve satıcılar arasındaki kopmaz bağı vurguluyor.

Yeniden markalaşma sadece bir başlangıç. Daha da yakınlaşarak birlikte unutulmaz anlar yaratmaya devam edeceğiz.