Hakkımızda FW Blogu Mağaza oluştur

Flowwow Sadakat Programı Şartları

Belgeleri Arapça olarak görmek için bağlantıya tıklayın:https://flowwow.com/l/loyalty-terms-ar

اتبع الرابط للاطلاع على الوثائق باللغة العربية:https://flowwow.com/l/loyalty-terms-ar

1. Tanımlar

1.1. Flowwow Sadakat Programı için bu Şartlar bağlamında:

"Flowwow Hizmeti" ("Hizmet"), https://flowwow.com.tr/ adresinde bulunan tüm web sayfalarının yanı sıra Hizmet aracılığıyla Ortaklar tarafından eklenen Ürünlerin veritabanına erişim sağlayan Flowwow Mobil Uygulamalarını ifade eder.

"Flowwow Sadakat Programı" ("Sadakat Programı"), https://flowwow.com.tr/tr/docs/loyalty/ internet sitesinde erişilebilen belgeyi ifade eder.

"Sadakat Programı Şartları" ("Şartlar"), https://flowwow.com.tr/tr/docs/loyalty-terms/internet sitesinde erişilebilen belgeyi ifade eder.

"Program", Katılımcılara Ortaklardan Ürün satın alırken, belirli eylemlerde bulunurken ve Şartlarda belirtilen diğer durumlarda Bonus Ödüller kazanma şansı sunan ve Şartlara uygun olarak yürütülen bir dizi birbirine bağlı eylem ve faaliyeti ifade eder. Programın hedefleri şunları içerir:

  • Hizmete yeni kullanıcılar çekmek ve mevcut kullanıcıları elde tutmak;
  • Katılımcıların Operatöre, Hizmete, Ortaklara ve Programın tamamına olan bağlılığını artırmak ve geliştirmek;
  • Tarafların pazarlama harcamalarını azaltmak;
  • Tarafların pazar payını genişletilmek ve kârı artırmak.

"Operatör", Programın sahibi ve yöneticisi olan ve Birleşik Arap Emirlikleri mevzuatına uygun olarak faaliyet gösteren FLOWWOW - FZE'yi ifade eder. Kayıt no. DSO-FZE-16091, ticaret lisansı no.17505, (DSO FZE Technohub, birim G-D_FLEX-G056C, Dubai Technology Entrepreneur Campus, Dubai Silicon Oasis, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri).

"Program Katılımcısı" ("Katılımcı"), Flowwow Sadakat Programının şartlarını kabul ettiğini onaylayan, Ürünleri tedarik etmek için Hizmeti kullanan ve yasal ehliyeti olan kişiyi ifade eder.

"Ortak", Ürünlerini uzaktan yöntemlerle satışa sunan ve Hizmet aracılığıyla Kullanıcılarla Ürünler için teslimat sözleşmelerinin yanı sıra satın alma ve satış sözleşmeleri imzalama teklifleri sunan bir tüzel kişiyi ifade eder. İş Ortakları genel olarak bu Şartlara tabidir ve Şartlar uyarınca Program kapsamında Promosyonlar yürütmeyi taahhüt ederler.

"Sipariş", Kullanıcı tarafından doğrudan Hizmet üzerinden sipariş vererek Satıcı ile Ürünlerin satın alınması ve Ürünlerin teslimatı için sözleşme yapılmasını amaçlayan eylemlerin gerçekleştirilmesini ifade eder.

"Promosyon", Katılımcıların İşletmeciye, Ortaklara ve bir bütün olarak Programa olan bağlılığını teşvik etmeyi ve artırmayı amaçlayan, İşletmecinin tek başına veya bir Ortakla birlikte başlattığı bir pazarlama ve/veya reklam girişimini ifade eder. Geçerli Promosyonlar Operatör tarafından Şartlarda, Sadakat Programında ve/veya beraberindeki eklerde belirtilebilir.

"Bonus Puanlar", bir Katılımcıya Hizmet üzerinden Ürün satın aldığında, belirli eylemlerde bulunduğunda ve Şartlarda tanımlanan diğer durumlarda verilen sanal birimleri ifade eder. Bu puanlar Katılımcıya Bonus Ödüller alma hakkı verir. Bonus Puanlar yalnızca Program dahilinde kullanılabilir ve para, alternatif ödeme şekilleri, para birimi, finansal yükümlülükler veya menkul kıymetler olarak kabul edilmez veya bu niteliklere sahip değildir. Sadakat Programında belirtilenler dışında üçüncü kişilere transfer edilemezler. Her Bonus Puan bir Rus rublesine eşdeğerdir. Bonus Puanlar, tahsis edildikleri sırada aksi belirtilmedikçe sona ermez.

"Bonus Ödüller", Katılımcıları çekmek, onları Hizmet üzerindeki Ortaklardan Ürün satın almaya teşvik etmek ve sadakatlerini artırmak için tasarlanmış teşviklerdir. Bu ödüller indirimler, özel hizmet koşulları ve diğer avantajları içerebilir.

"Bonus Hesabı", Katılımcının Hizmet üzerindeki Kişisel Alanında bulunan, tahakkuk eden Bonus Puanlarını ve kullanılabilecek puanları gösteren dijital bir sayaçtır.

"Nakit Geri Ödeme", bir Katılımcı tarafından satın alınan Ürünlerin toplam maliyetinin bir yüzdesi olarak hesaplanan ve kazanılan Bonus Puanları ifade eder.

"Bonus Puanlarının Tahakkuku", Şartlarda belirtilen koşullara uygun olarak Bonus Puanlarının bir Katılımcının Bonus Hesabına eklenmesi sürecini ifade eder.

"Bonus Puanların Çekilmesi", Şartlarda belirtildiği gibi bir Katılımcının Bonus Hesabındaki Puan sayısını azaltma işlemidir.

"Bonus Puanlarının İptali", Şartlarda belirtilen koşullara göre bir Katılımcının hesabından Puanlarının kaldırılması anlamına gelir.

"Bonus Puanlarının Geri Yüklenmesi", Şartlarda belirtildiği gibi daha önce çekilen Puanların geri yüklenmesini ifade eder.

"Promosyon Kodu", etkinleştirildiğinde ve belirli koşullar altında Katılımcılara siparişlerde ve/veya Ürünlerde indirim gibi Bonus Ödüller sağlayan belirli bir karakter dizisini ifade eder. Bu kodlar Ortaklar tarafından kendi Kişisel Alanlarında oluşturulur ve Katılımcılara Operatör tarafından dağıtılır.

"Promosyon Kodu Etkinleştirme", bir Promosyon Kodunun Hizmetteki Sipariş formuna girilmesini veya Promosyon Kodunun kullanım koşulları tarafından öngörülen diğer herhangi bir eylemi ifade eder.

"İşlem", Ürünlerin satın alınması veya iadesi, Bonus Puanların tahakkuku veya çekilmesi, Bonus Puanların iptali ve/veya bir Promosyon Kodunun bir Katılımcı tarafından etkinleştirilmesi dahil olmak üzere çeşitli eylemleri kapsar.

"Kişisel Alan", Katılımcıların ve Ortakların kişisel ayarlarını yönetebilecekleri, Sipariş geçmişine erişebilecekleri ve diğer ilgili işlemleri gerçekleştirebilecekleri Hizmet içindeki kişiselleştirilmiş bölümü ifade eder.

"Sözleşme", Ortak ile Flowwow arasında Teklifin kabulü yoluyla kurulan ödenmiş bir sözleşmeyi ifade eder.

"Flowwow Hizmetlerinin Sağlanması için Genel Teklif" ("Teklif"), https://flowwow.com.tr/tr/docs/agency-agreement/ internet adresinde bulunan belgeyi ifade eder.

"Flowwow Kullanım Koşulları", flowwow.com/tr/docs/terms-of-use/ internet adresinden erişilebilen belgeyi ifade eder.

"Ürün", Piyasadan kaldırılmamış ve ticari sınırlamalara tabi olmayan, satış ve satın alma için hazır bir öğeyi ifade eder. Kullanıcı ile Satıcı arasında bir satış ve satın alma sözleşmesinin konusunu oluşturur ve Hizmette ayrıntıları verilen gıda veya gıda dışı ürünleri kapsayabilir.

"Hesap Dönemi", her takvim ayının ilk gününden son gününe kadar olan zaman dilimini ifade eder.

1.2. Şartlar, madde 1.1'de açıkça tanımlanmayan terimler kullanabilir. Bu gibi durumlarda söz konusu terim Şartlara göre yorumlanacaktır. Şartlarda terimin açık bir yorumu bulunmuyorsa Birleşik Arap Emirlikleri yasalarında tanımlandığı veya Hizmette belirtildiği veya internette yaygın olarak anlaşıldığı şekliyle terimin yorumuna başvurulmalıdır.

2. Tarafların Hak ve Yükümlülükleri

2.1. Ortağın Yükümlülükleri:

  • Programa, belirtilen şartlara göre katılmak.
  • Flowwow hizmetleri için Genel Teklifte belirlenen şartlara dayalı olarak, bağımsız yasal ilişkiler kurmak ve sonlandırmak.
  • Programın işleyişine ve Şartlarda yapılan değişikliklere dair bilgi edinmek.
  • Şartlarda belirtilen miktar ve süre içinde Operatöre ücret ödemek.
  • Ticari markasını ve/veya diğer tanımlama araçlarını Hizmette ve Programın pazarlama materyallerinde kullanma hakkını Operatöre vermek.

2.2. Ortağın Hakları:

  • Operatörden Şartlar doğrultusunda ücret almak.
  • Şartlarda ve Satıcının ülkesinin yürürlükteki mevzuatında belirtilen diğer haklardan yararlanmak.

2.3. Operatörün Yükümlülükleri:

  • Ortakları teşvik etmek için, teknik, danışmanlık, bilgilendirme ve pazarlama desteği sağlamak.
  • Programa katılımlarını teşvik etmek için diğer Ortakları çekmek.
  • Ortaklara ve Program Katılımcılarına Şartlar ve Sadakat Programına uygun olarak hizmet sağlamak.
  • Operatör işlevlerini yerine getirmek için gerekli olan Katılımcı İşlemleri hakkındaki bilgileri işlemek.
  • Bonus Puanlarının Tahakkukunu, Çekilmesini, Geri Yüklenmesini ve İptalini derhal gerçekleştirmek.
  • Ortaklara belirtilen miktar ve süre içinde ödeme yapmak.
  • Katılımcıların Bonus Hesaplarının korunmasını sağlamak.

2.4. Operatör Hakları:

  • Şart veya Sadakat Programı ihlalleri veya bu ihlallerden kaynaklanan kayıplar durumunda, bir Ortak hizmetini askıya alabilir.
  • Ortakların onayı olmadan Şartları tek taraflı olarak tanımlayabilir, tamamlayabilir veya değiştirebilir.
  • Şartlara göre Operatörden ücret alabilir.
  • Ortakların web siteleri ve/veya mağazalarında kullanmaları için reklam ve pazarlama materyalleri sağlayabilir.
  • Şartlarda ve Birleşik Arap Emirlikleri'nin yürürlükteki mevzuatında sağlanan diğer haklardan yararlanabilir.

3. Bonus Puanların/Promosyon Kodlarının Biriktirilmesi, Düşülmesi, Geri Yüklenmesi ve İptali

3.1. Nakit İade Promosyonu

3.1.1. https://flowwow.com.tr/s/tarif-utr adresindeki Tarife Programı, satın alımlarda Bonus Puanların tahakkuk ettiği varsayılan Ortak kategorilerini ve minimum Bonus Puan miktarını belirtir. Ortaklar, Hizmetin işlevlerini bağımsız olarak kullanarak, tahakkuk eden Bonus Puanlarını Operatörün belirlediği sınırların ötesine artırma yetkisine sahiptir.

3.1.2. Şartların 3.1.1. maddesinde belirtilmeyen Ortaklar, Bonus Puanların tahakkukunu veya tahakkuk etmemesini belirleme ve miktarlarını ayarlama konusunda takdir yetkisine sahiptir. Bu eylemler, Hizmetin özellikleri aracılığıyla Ortak tarafından bağımsız olarak gerçekleştirilecektir.

3.1.3. Operatör, kendi özel yazılımını kullanarak Sadakat Programı kapsamında Bonus Puanlarını tahakkuk ettirecektir. Tahakkuk eden Bonus Puanları otomatik olarak en yakın tam sayıya yuvarlanır:

  • Eğer N'inci + 1 basamağın değeri 5'ten küçükse N'inci basamak korunur ve N'inci + 1 ve sonraki tüm basamaklar sıfırlanır.
  • Eğer N'inci + 1 basamağın değeri 5'ten büyük veya eşitse N'inci basamak bir artırılır ve N'inci + 1 ve sonraki tüm basamaklar sıfırlanır.

3.1.4. Katılımcı, Sadakat Programı uyarınca Hizmet üzerinden sipariş verirken bir Bonus Ödülü etkinleştirdiğinde, Operatör, ek ücret uygulamadan, yansıtılan miktara göre Bonus Hesabından Bonus Puanları düşecektir.

3.1.5. Flowwow Kullanım Koşulları ve Sadakat Programı uyarınca, Katılımcı bir Siparişi ve/veya Ürünleri iptal ederse, Operatör kesilen Bonus Puanları on (10) gün içinde Katılımcının Bonus Hesabına geri yükleyecektir.

3.1.6. Operatör, Bonus Puanlarını aşağıdaki durumlarda iptal eder:

  • Sadakat Programı tarafından belirlenen sürenin sona ermesi.
  • Katılımcının hesabının silinmesi.
  • Katılımcının Programdan çıkarılması veya katılımdan çekilmesi.
  • Yazılım arızası da dahil olmak üzere, Bonus Puanlarının hatalı tahakkuku.
  • Bonus Puanların Katılımcı veya üçüncü kişiler tarafından kötüye kullanım veya kötüniyetli eylemler yoluyla tahakkuk ettirilmesi.

3.1.7. Bonus Ödüller için, bir (1) Bonus Puan, Kullanıcının/Satıcının seçtiği para birimi veya Siparişte kullanılan para birimi ile uyumlu bir (1) geleneksel birime eşdeğerdir.

3.2. Promosyon Kodu Tanıtımı

3.2.1. Operatör/Ortak, Hizmetin tanıtımı ve Ürünlerin satışının artırılması amacıyla Katılımcılara Promosyon Kodları sağlama yetkisine sahiptir. Katılımcılar, bu kodları etkinleştirdiklerinde Siparişlerde ve/veya Ürünlerde indirim şeklinde Bonus Ödüller alırlar. İndirim miktarı Operatör/Ortak tarafından bağımsız olarak belirlenir ve kodun etkinleştirilme anında Hizmette yansıtılır.

3.2.2. Hizmet üzerinde bir Promosyon Kodunun etkinleştirilmesi üzerine Ortak, Katılımcıya herhangi bir ek ücret olmaksızın Promosyon Kodunun nominal değerine eşit bir Sipariş ve/veya Ürün indirimi şeklinde bir Bonus Ödül sağlamayı taahhüt eder.

3.2.3. Katılımcı, Flowwow Kullanım Koşulları ve Sadakat Programı koşullarına uygun olarak bir Siparişi ve/veya Ürünü iptal ederse, etkinleştirilen Promosyon Kodu Operatör tarafından on (10) gün içinde geri yüklenir.

3.2.4. Operatör, aşağıdaki durumlarda bir Promosyon Kodunu iptal eder:

  • Sadakat Programı tarafından belirlenen sürenin sona ermesi.
  • Katılımcının hesabının silinmesi.
  • Katılımcının Programdan çıkarılması veya katılımdan çekilmesi.
  • Yazılım arızası da dahil olmak üzere Kupon Kodunun yanlış verilmesi.
  • Promosyon Kodunun, Sadakat Programının kötüye kullanılmasından veya Katılımcı veya üçüncü kişilerin kötüniyetli eylemlerden kaynaklanması.

3.3. Operatör ve Ortak, Şartlar ve/veya Sadakat Programı tarafından öngörülen diğer durumlarda Katılımcıya Bonus Puan tahakkuk ettirmeye yetkilidir.

4. Operatör ve Ortak Ücretinin Belirlenmesi

4.1. Operatörün Şartlar kapsamında sağladığı hizmetler için alacağı ücret, Operatör tarafından Katılımcılara aktarılan birikmiş Bonus Puanlara ve ilgili Hesap Dönemi boyunca Ortak tarafından Katılımcılara dağıtılan Promosyon Kodlarına dayalı olarak Ortağın para birimi cinsinden hesaplanacaktır.

4.2. Operatörün ücreti, Şartların 2.3. maddesinde belirtilen tüm hizmetlerle ilgili masrafları kapsar.

4.3. Ortağın Şartlar kapsamında sağladığı hizmetler için ücret, ilgili Hesap Dönemi boyunca Katılımcılara indirim şeklinde ödenen Bonus Ödüllerin ruble eşdeğerine göre hesaplanacaktır. Ortağın ücret tutarı, varsa KDV'yi de içerecektir.

4.4. Operatör ve Ortak için ücret hesaplaması, bir (1) Bonus Puanının Türkiye Cumhuriyeti para birimi ile uyumlu olarak bir (1) geleneksel birime eşit olduğu varsayımına dayanmaktadır.

4.5. Hesap Dönemi boyunca, Katılımcı tarafından iade edilen Bonus Ödüllerinin toplamının Katılımcı tarafından kullanılan toplam Bonus Ödüllerini aşması durumunda, Operatörün Şartların 4.1. maddesinde belirtilen ücreti, Ortağın ülkesinin para birimi cinsinden ifade edilen bu Bonus Ödüllerinin değeri kadar artırılacaktır.

4.6. İade edilen Bonus Puanlarının kümülatif miktarı, Hesap Dönemi boyunca tahakkuk eden toplam Bonus Puanlarını ve verilen Promosyon Kodlarını aşarsa Ortağın Şartların 4.3. maddesinde belirtilen ücreti, Ortağın ülkesinin para birimi cinsinden ifade edilen tahakkuk eden Bonus Puanlarının miktarı kadar artacaktır.

5. Hizmetlerin Kabulü ve Hesaplaşma

5.1. Hesap Döneminin tamamlanmasını takip eden yedi (7) iş günü içerisinde, Operatör her bir hak sahibi Taraf için Şartlarda belirtilen ücret tutarını hesaplayacaktır. Operatörün ödemesi, Sadakat Programı kapsamında sunulan hizmetler için Teklifin şartlarına ilişkin Sözleşmenin 4. Bölümünde belirtilen usullere göre hazırlanan Faturada ayrıntılı olarak belirtilecektir. Taraflardan hiçbiri Faturalama Dönemi boyunca bu Şartlar uyarınca ücretlendirmeyi gerektiren herhangi bir eylemde bulunmadıysa, Sadakat Programı Raporu veya Sadakat Programı Faturası oluşturulmayacaktır.

5.2. Her iki Taraf da, Bonus Puanların tahakkukunun ve çekilmesinin belirlenmesi, Promosyon Kodlarının sağlanması ve her bir Tarafın ücretinin hesaplanması da dahil olmak üzere, Şartlara uygun olarak hesaplamalar için yalnızca Operatörün istatistiklerinin kullanılacağını kabul eder.

5.3. Taraflar, Şartlar ve Sözleşme kapsamındaki uzlaşmalar sırasında, Şartların ve Sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan ilgili karşı talepleri Teklif şartlarına göre mahsup edecekleri konusunda karşılıklı olarak anlaşmışlardır.

5.4. Ortak, Operatörün Sözleşmenin 4. Bölümünde belirtilen hizmetlerini Teklif şartlarına göre kabul etmekle yükümlüdür.

5.5. Ortağın hizmetlerinin kabulü aşağıdaki şekilde ilerleyecektir:

  • Hesap Döneminin sonunda, Operatör hem kendisi hem de Ortak için ücret tutarlarını detaylandıran bir Sadakat Programı Raporu oluşturacaktır. Bu rapor, İş Ortağı tarafından Hizmete kayıt sırasında sağlanan adres kullanılarak e-posta yoluyla İş Ortağına gönderilecektir.
  • Sözleşmenin 4. Bölümünde belirtilen zaman dilimi içinde Ortak, Sadakat Programı Raporunu doğruluk açısından gözden geçirmelidir. Rapora haklı itirazlar olması durumunda, Ortak, Teklifin şartlarına ilişkin Sözleşmenin 4. Bölümünde belirtilen usulleri izleyecektir.
  • Geçerli itirazların olmaması durumunda, Ortak verilen hizmetler için bir Fatura hazırlayacaktır. Bu belgelerin taranmış kopyaları, hello@flowwow.com adresine gönderilmek üzere, Hesap Dönemini takip eden ayın en geç on beşinci (15.) gününe kadar Operatöre iletilmelidir.

5.6. Ortağın ücretinin ödenmesi, Hesap Döneminin tamamlanmasını takip eden on (10) iş günü içinde, önceki Hesap Dönemlerine ait aşağıda belirtilen fazla ödemeler düşüldükten sonra gerçekleşecektir:

  • Önceki Hesap Dönemlerinden kalan fazla ödemeler,
  • Ortağın Sözleşme uyarınca ödenmemiş borcu.

5.7. İş Ortağı, önceki Hesap Dönemlerine ait olanlar da dahil olmak üzere Şartların 5.4 maddesinde belirtilen belgeleri sağlamazsa, Operatör, gerekli belgeler sağlanana kadar İş Ortağının ücretinin ödenmesini askıya alma hakkını saklı tutar.

5.8. Operatörün ücretinin ödenmesi, Sözleşmenin 4.7 ve 4.8 maddelerinde Teklif şartlarında belirtilen usullere ve zaman dilimlerine uygun olarak, fonların Ortağa aktarılmasıyla gerçekleştirilir.

6. Ortakların ve Program Operatörünün Sorumluluğu

6.1. Ortak ve Operatör, Birleşik Arap Emirlikleri'nin yürürlükteki mevzuatına uygun olarak, bu Şartlarda belirtilen yükümlülüklerin yerine getirilmemesi veya eksik yerine getirilmesinden sorumlu olacaktır.

6.2. Şartlardan kaynaklanan anlaşmazlıklar ve uyuşmazlıklar, Teklifin şartlarına ilişkin Sözleşmenin 8. Bölümünde ayrıntılı olarak açıklanan usullere uygun olarak çözülecektir.

6.3. Program Operatörü, Ortağın çalışanları, Katılımcılar, Ortağın müşterileri veya üçüncü kişiler tarafından gerçekleştirilen hileli eylemlerden veya Ortağın Programa katılımının bir sonucu olarak maruz kaldığı herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

7. Diğer

7.1. Taraflar, bu Şartlarda aksi belirtilmedikçe, bilgi alışverişini ve hukuken önemli iletişimleri, Sözleşmenin şartlarına dayalı olarak yapacaklardır.

7.2. Şartlarda yapılacak değişiklikler, Teklifin şartlarına göre belirlenen usuller dahilinde yapılacaktır.

FLOWWOW - FZE, Kayıt no. DSO-FZE-16091, ticari lisans no. 17505, (DSO FZE Technohub, birim G-D_FLEX-G056C, Dubai Technology Entrepreneur Campus, Dubai Silicon Oasis, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri)

Mağazalar için
Yatırım yapmadan yeni müşteriler edinin!
Ürün ekle
Uygulama çok
daha kullanışlı
İndir İndir Şuradan aç
Kısa mesaj yoluyla uygulamanın bağlantısını göndereceğiz
Geçersiz numara