“Süper Mağaza” rozeti, satışları artırmak için değerli bir pazarlama aracıdır. Müşterilere mağazanın yüksek kaliteli ürünler ve mükemmel hizmet sunduğunu gösterir. Bu da müşterilerin güvenini artırır ve mağazanın arama sonuçlarında üst sıralarda çıkma şansını yükselterek daha fazla sipariş alınmasını sağlar. Makalemizde, bu statüye nasıl ulaşabileceğinizi açıklayacağız.

Programa Nasıl Katılabilirsiniz

Programa tamamen ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Mağazanız etkinleştirildiğinde kayıt otomatik olarak gerçekleşir. Mağazanız her ay koşullara uygunluk açısından kontrol edilir ve tüm kriterlerin karşılanması halinde rozeti alır veya muhafaza edersiniz.

Statü Elde Etmek için 3 Ana Ölçüt:

  1. Siparişler: Mağazanın en az 10 siparişi yerine getirmesi gerekir. Ölçüt, yalnızca sipariş durumu “Tamamlandı” olarak değiştirildikten sonra dikkate alınacaktır.
  2. Mağaza Değerlendirme Puanı: değerlendirmenin ortalama en az 4,8 olmalıdır.
  3. Sipariş iptali: Mağazanın geçen ay mağazaya gelen% 10'dan azını iptal etmesi gerekiyordu. İptal, bir siparişi yerine getirmeyi reddetmeniz olarak tanımlanır. Daha fazla ayrıntı için lütfen iptallerden kaynaklanan maliyetlerle ilgili 6.5 bölümüne bakın.

Sıkça Sorulan Sorulara Yanıtlar

“Süper Mağaza” statüsü alırsam, benim için iptal cezası normal bir mağazadan daha mı yüksek olacak?

Mayıs 2024'ten itibaren, “Süper Mağazalar” artık iptaller için artan cezalarla karşılaşmamaktadır. Ceza tutarları aşağıdaki gibi birleştirilmiştir:

  1. Sipariş durumu “Yeni” ise, ceza o sipariş için Flowwow komisyonunun %100'üdür.
  2. Sipariş durumu “Kabul Edildi” ise, ceza o sipariş için Flowwow komisyonunun %150'sidir.
  3. Ayın ilk iptalinde ceza uygulanmaz.